Betaal je om IT problemen te genezen of om ze te voorkomen?

Je IT hulpdienst​

Je kunt op Brainbridge rekenen voor gebruikersondersteuning. Alle middelen worden ingezet om je zo snel en accuraat mogelijk van dienst te zijn. Van alle klanten en systemen wordt uitgebreide documentatie bijgehouden en er is voorzien in een oplossing die een up-to-date inventaris bijhoudt. Als de internet verbinding operationeel is, dan kan desgewenst met een gebruiker worden meegekeken op het scherm en/of de controle van het systeem worden overgenomen. Met deze hulpmiddelen is iedereen van het team van Brainbridge in staat u effectief van dienst te zijn en bent u niet afhankelijk van één persoon.

Een voltijdse IT afdeling aan een deeltijdse prijs

Brainbridge ondersteunt kleine en middelgrote ondernemingen die niet beschikken over een interne IT dienst. Dit schaalvoordeel geeft je de mogelijkheid om voltijds over de IT diensten van Brainbridge te beschikken pro-rata het aantal gebruikers in je bedrijf. Daarmee blijven de kosten beperkt en kun je toch genieten van een volledige ondersteuning.

Voor Brainbridge is samenwerken met een nieuwe klant het starten van een partnership waarbij Brainbridge de verantwoordelijkheid neemt voor de IT van je onderneming. Brainbridge biedt iedere klant het voordeel van te kunnen beschikken over een volwaardige IT afdeling; een team van specialisten dat dagelijks in staat voor het beheer van je systemen en de ondersteuning van je gebruikers. Dit team beschikt over de middelen en informatie die  het mogelijk maakt dat ieder lid van het team je te woord kan staan en verder helpen. Je betaalt Brainbridge alleen voor het resultaat: het operationeel houden van systemen en het tevreden houden van de gebruikers. Aan een vaste kost per maand beschik je over een volwaardige IT afdeling.

Betaal je om IT problemen op te lossen, of om geen problemen te hebben?

Veel zogenaamde IT dienstverleners worden betaald op basis van gepresteerde uren, uren die gemaakt worden om problemen op te lossen. Niet alleen kun je dan onaangename verrassingen hebben, je betaalt voor iets dat je niet wilt hebben.
De vergoeding aan Brainbridge is voor het voorkomen van problemen; voor het uitvoeren van preventief onderhoud, het pro-actief monitoren van systemen en het ondersteunen van de gebruikers. En dat aan een vaste kost per maand, zodat je als ondernemer weet waar je aan toe bent en je zaken doet met een partner, die in staat voor de continuiteit van je bedrijfsvoering. Voorkomen is beter dan genezen.

ICT projecten met resultaatsverbintenis​

Weten waar je aan toe bent is het uitgangspunt van Brainbridge. Is er een uitbreiding van de apparatuur of implementatie van een nieuwe WiFi oplossing, dan wil je niet voor onverwachte kosten staan als ondernemer.

CIO as a Service​​

Je kunt ook op de specialisten van Brainbridge rekenen als het gaat om strategische beslissingen en het inzetten van IT als meerwaarde voor je ondernemening. Het team van Brainbridge combineert de technische kennis & vaardigheden met inzicht in je bedrijfsprocessen, zodat je je aan een deskundige gesprekspartner kunt verwachten.  Met andere woorden Brainbridge vervult de rol van IT directeur van je bedrijf.